Angående frågestunden.

Angående frågestunden så avslutas den inte idag utan på torsdag, så då har ni längre tid att tänka ut vad ni ska fråga mig om ;) För jag känner inte heller riktigt ännu att jag fått tillräcklig med frågor. Jag fick lov av Louise att gästblogga en lite längre tid än vad som var bestämd! Eftersom hon är tillbaks så kommer hon blogga idag & imorgon, måndag. Så då får jag lite paus & hinner nog tänka ut vad jag ska blogga om när jag är tillbaks. Jag börjar från & med tisdag då Louise ska iväg någonstans & så avslutar jag på torsdag EM. På fredag kväll, runt kl. 23.00 så kommer vi åka iväg till Ullared, vi kommer nog vara framme när dom öppnar vilket är skönt då det brukar finnas massa köer till provhytterna o.s.v. Efter Ullared drar vi vidare till Varberg, där vi hyrt en stuga nära havet (ca. 5-7 min bort), vi kommer spendera vår tid där tillsammans med några vänner som har sin husvagn där på sommrarna :) Det kommer bli så roligt att bada en hel del, sola litegrann, promenader, lek med hundarna (dom har 3 pudlar & 1-2 mopsar), fota, myskvällar & massa mer! Dock är det hemskt  av att åka iväg precis när Lydia kommer tillbaks till Skutan, men jag ska försöka tänka positivt. Ju längre jag är borta, ju mer kommer jag sakna/tänka på henne. Vilket kommer göra mig ännu gladare när jag får se henne & vara med henne igen! Men jag är tillbaks i STHLM igen den 7:e eller 8:e Augusti & då ska jag gå eller åka raka vägen direkt till Lydia. Över till igår. Ja, igår så åkte vi inte till Godishörnet i Tumba men det får bli den här veckan istället, men filmkvällen blev i allafall av. Men det var allt jag hade att skriva om idag, vi hörs igen på Tisdag. Ta hand om er! Hejdå kära bloggläsare ♥



Klicka på bilden ovanför, så kommer du direkt till frågestunden!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0