Back on track.

Sådär! Nu är man tillbaks igen efter att ha tagit paus ifrån bloggandet i en dag, jag kan börja med att berätta om igår.

Måndag, 25/7: I måndags så tog jag & min vän Julia+ min hund, Betsy en promis till Skutan vid kl. 09.05, fram & tillbaka. Vilket tog ca. 65 min. Eftersom en av mina vänner hade sagt att alla hästarna hade kommit till stallet så skulle jag blivit otroligt glad av att träffa Lydia innan jag skulle åka till Ullared/Varberg. Men det visade sig att hon eller dom andra inte alls hade kommit :| Utan det var bara Verona & dom nya shettisarna Lovely & Russin som var vid den lilla hagen nära värmestugan. Fick inga bilder för det regnade & ville inte att min kamera skulle bli blött & paja. Men jag tyckte Russin var söt & charmig liten filur & så tycker jag  att han ser ut som ett föl i utseéndet & kroppen ^^ Helt plöstligt började myggorna komma fram & min hund blev en anning irriterad att hon käkade upp alla som var framför nyllet på henne, haha :P Så begav vi oss hemåt i ösregnet & var hemma runt kl. 10.15. Vi torkade Betsy eftersom har var blött. Sen så satte vi oss i soffan & kollade på Våra Bästa år & ANTM medans Julia gjorde olika frisyrer på mig. En stund senare så gick hon hem då hon skulle äta ute & handla.

Idag, 26/7: Ja, idag har man tagit det rätt så lugnt. Kollade på tv, det gamla vanliga & käkade frukost. Kll. 14.00 på EM så följde jag & Betsy med min syster för hon skulle lämna Liam. Så hela promenaden gick på 70 min då var jag trött & gick segt. Vid kl. 19.30 ikväll så ska jag, pappa & min syster äta på donken då färdigmaten är slut, så det ska bli gott :) Imorgon så kommer min mamma hem ifrån Tyskland så då ska vi se vad hon tagit med sig för något, därifrån. Innan hon åkte så sa jag till henne att hon skulle köpa choklad eller godis så det blir nog det jag får, mums! Jag antar att jag är det största godismonstret i familjen, haha xD Somsagt så kommer vi åka till Ullared/Varberg på fredag kväll, då är vi framme vid Ullared på morgonen, då dom öppnar. Så Louise har frågat mig om jag kan blogga när jag är borta också, om det går bra för mig. Javisst går de, men jag måste bara skaffa internet på vår bärbara dator, sen ska det nog inte vara några problem alls! Jag undrar om ni några önskemål om vad ni vill läsa om på mina inlägg? Kommentera det här inlägget isåfall så ska jag försöka hinna med det!



Sista gången jag red Lydia innan hon åkte till nästa fodervärd, 10 Juni 2011.
Fotograf: Pernilla Abrahamsson ©



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0