I feel happy today.

Som ni säkert har märkt så har uppdatering inte varit på topp idag, som de 3 första dagarna varit. Men det är för igår kände jag inte för att blogga utan vara borta från datorn en stund, sen är det lite boring att nästan ingen kommenterar mina inlägg. Och idag har jag haft mer att göra, än dom andra dagarna. Jag följde med min syster tillsammans med vår hund, Betsy för hon skulle hämta Liam så vi gick kl. 09.30 & var hemma runt 10.30, vi var alltså ute & gick i 1 timme :) Sen när vi kom hem så kollade vi på Våra bästa år & ANTM (Australia's Next Top Model) på tv. Därefter åt jag middag, Lövtunn bit (Findus färdigmat), en av mina favoriträtter! Sen gick jag tillbaks & kolla på tv samtidigt som jag skicka några låtar från min mobil till min systers mobil, för hon ville ha några. Direkt efter det, så gick jag & tog en dusch för jag var svettig över hela kroppen, blää -.-' Haha, men sen gick jag ut med hunden en runda så hon skulle göra ifrån sig lite grann & drog sedan hemåt. Och nu sitter jag här framför datorn & i nästa inlägg är det enbart hiss-inlägg på träns ifrån Hööks. Så det får ni ser fram emot! :D



♥ Betsy lá Taxrussell (så kallar vi hennes hundras, vi sätter ihop hennes blandras-namn)
För er som inte läst så är hon 75% Parson Jack Russell Terrier & 25% Tax.



Kommentarer
Postat av: Julia W( T E A M R Y T T A R N A )

Vad söta lilla Betsy är på bilden! Roligt ni har satt ihop, taxrussel xD

2011-07-22 @ 19:38:11
URL: http://teamryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0