Datanörd

Efter duschen gick jag till farmor, där käkade jag och Jennie lite ostsås med pasta, det var inte sådär jättegott så jag lämnade lite. Vi gick sen hem till mig, och sitter nu vid två datorer. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på, vi ska nog sitta vid datorn ett tag nu. Sen kanske vi spelar lite dataspel/tvspel eller något. Ska sova hos farmor idag med Jennie, det blir nice! Tar såklart med datorn dit då blir det också mer uppdatering! Det låter väl bra? :D Ska förbereda ett inlägg med hiss/diss & finn fem fel. Håll utkik! :D


Jag och Cilvia när vi skrittade av på utebanan i vanliga ridgruppen innan terminens slut [:


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag tycker att det är rätt svårt att hitta en bra design till sin blogg - hur har du burit dig åt? Du har ju en jättefin blogg!

2011-07-19 @ 21:31:59
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0