Failad lunch

Har bara städat idag, nästan. Skurat golvet, damsugat & satt på diskmaskinen, hehe, grymt ju! Borde få pengar för det, nej, jag skoja. Brukar få ganska mycket ändå. Gjorde lunch, det fick bli fläskkotletter, sen värmde jag på potatisgratäng, mina två fläskkotletter blev brända, så dom var inte så goda men det gick att äta iallafall. Och nu satte jag mig här. Ska börja med Mikiss header, sen ska jag koda Emilies och Jossans blogg. Ska nog börja med det nu, satt jag hinner med, annars kommer dom bli skitsura på mig xD


Haha, jag förra sommaren på Fiversätraö. | Fotograf: Jennie (kusin) | Kamera: Canon EOS 1000D (min gamla kamera)

Kommentarer
Postat av: Fanny

När ska jag få resten av bilderna på mig och Carra? :)

2011-07-08 @ 17:30:18
URL: http://hastgalningarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0