Fiversärtaö

Hej på er! Det var ett tag sen. Sitter nu på en liten ö som heter Fiversätraö. Trodde inte att man kunde blogga, men det var tydligen ganska bra teckning här. Kommer hem på söndag tror jag. Sen på måndag ska jag blogga bra! På tisdag ska jag, mamma & lillebror iväg till min mormor & vara där ett tag. Ska bli sjukt kul! :) Kommer skaffa gästbloggare också, har fått besöksrekord nu när jag har några gästbloggare, det är helt otroligt.. men nu ska jag vara social mot min kusin & spela lite monopol med henne. Kommer blogga om min vecka sen när jag kommer hem. Ville testa att mobilblogga, men mina små duktiga söta gästhloggare fortsätter blogga tills jag kommer hem. Vi hörs nog på söndag, kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0