Fruktsallad

Haha, failad rubrik.
Men jag åt nyss fruktsallad, det var därför jag skrev det som rubrik.
Har iallafall varit ute ett tag idag med mamma och lillebrorsan. Han lekte lite på några lekplatser. Vi gick också till en affär & jag handlade lite spån (till min hamster). Vi gick sen hemåt och åt lunch. Fixade sen till min hamster & tvättade buren och det. Fotade honom lite sen, den lille busen xd Sen satte jag mig här i soffan och satte på datorn. Laddade över bilderna jag hade fotat på min hamster.

Tänkte fråga om ni ville se dom? :D
Isåfall vill jag ha minst 3 kommentarer så får ni se lite av bilderna! :)

Ska sen ut igen & fota lite med mamma och lillebrorsan ;). Lär komma bilder då också, om jag nu får några bra bilder!

Nu ska jag börja med en header till Emilie & Jossan, kolla gärna in deras blogg. www.domryttarna.blogg.se! Den blir bättre sen när headern kommer upp såklart, men tänkte att ni kanske ville kika in där ändå, dom skriver ändå intressanta saker! :) Sen ska jag även redigera en bild på Emilie och Dillon, det lär komma upp här också sen när den blir färdig. ;)

 
Saknar dig ♥

Kommentarer
Postat av: emilie

Ja, jag vill se bilder :D.

2011-07-12 @ 14:10:08
URL: http://domryttarna.blogg.se/
Postat av: ulla-britta

Javisst, vill vi det.

2011-07-12 @ 14:11:00
Postat av: Majsan

Ja, vi vill se bilder :)

2011-07-12 @ 14:11:25
URL: http://jaggillarbajs.blogg.se/
Postat av: Emilia

jag vill se dom ;)

2011-07-12 @ 14:32:00
URL: http://minadjur.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0