Glömde berätta..

Jag hade missförstått Emma, (min lilla gästbloggare kan man väl säga) xD Hon ville gästblogga till 7-8 augusti & jag tänkte.. såklart att hon får det, så ni är beredda på det! Hon hade tydligen sagt till mig att hon skulle gästblogga till 7-8 augusti, men jag borde ha glömt bort det. Men nu vet ni, det står ju även vilka inlägg hon har gjort & vilka inlägg jag har gjort! Det blir ju också bättre uppdatering då, så det är ju bara bra! :D

Tänkte faktiskt lägga mig nu, då jag ska upp tidigt imorgon som sagt.. Klockan är redan halv 11 snart, så det börjar bli dags att lägga sig. Ska hålla på lite med mobilen.. Kanske bloggar imorgon innan jag åker till Blåkulla, vi får se ifall jag hinner. ;) Annars bloggar jag som vanligt sen när jag kommer hem ;)


Jag och Conquest på ridläger 2011♥

Kommentarer
Postat av: Elin ♥

Sv: Tack :)

2011-07-31 @ 22:57:36
URL: http://jaagheterelin.blogg.se/
Postat av: LOVISA.D (WWW.NETTANSMILE.BLOGG.SE)

Sv; Aw tack detsamma :)

2011-08-01 @ 12:59:24
URL: http://nettansmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0