Härlig dag idag!

Igår sov min kusin hos mig till idag. Vi åkte & badade ett tag och solade lite! Fick ett rejält sår på armen, eller rejält sår var det väl inte men det började blöda iallafall då min kusin puttade ner mig från bryggan när jag precis skulle hoppa upp igen, haha snäll kusin, fick värsta märket sen. Vi gick sen hem till farmor och hämtade min mobil, nycklar och pengar. Sen drog vi upp till Centrum, där handlade jag en magtröja, shorts & två bh:ar. Sen gick vi hemåt, och då gick hon hem. Käkade sen middag & sen har jag bara slappat. Är sjukt trött nu efter dagen.. Så anstängande var den inte, men fick tillochmed träningsvärk i benen, herregud borde nog börja träna igen..! xD Få bättre kondition kanske. Aja, nu ska jag lägga mig. Imorgon blir det nog bara att slappa tror jag ;) Hann inte göra headers igår eller idag, då jag var med min kusin. Ska nog sitta & göra det imorgon förmodligen. Nu ska jag lägga mig, så godnatt!


Gammal bild jag fotat på vattendroppe. | Kamera: Canon EOS 1000D (min gamla kamera)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0