Hästnet.se: Hästar tillsalu, del 1.

INFORMATION:
Trevligt 5-gångsto för hela familjen skulle även passa till tävling, trafik säker, helt okompliserad i all hantering. Van vid barn & hundar. Är mycket lättlärd, snäll att rida ut på ensam & i grupp. Behöver mer utbildning. Rör sig trevligt & har lätt för alla gångarter. Är 138 cm i mankhöjd. Har haft två föl. Lätt lastad & inga problem att sko & verka. Angiven pris på annonsen: 50.000:-
Familje/tävlingshäst. Hästar säljes
Vanligtvis så är jag inte så förtjust i islandshästar men den här tyckte jag var riktig charmig+ så älskar jag skäckfärgade :)



INFORMATION:
Fin, säker/lugn & välridet sto, fullstammad (Tysk-dansk). 13/14-årig maxad D-ponny. Perfekt mor & dotter häst då hon är snäll i alla lägen! I tyskland gick hon turridning & har tävlat i 2mil-distans.  I Sverige utbildad i dressyr, hoppning & wstern! Tävlad i hoppning & western m placeringar. På vintern tolkar vi mycket med henne. Mycket tömkörd. All utrustning medföljer! Angivet pris på annonsen: 40.000:-
Tysk imp Fjordsto. Hästar säljes




INFORMATION:
Jag säljer nu min 15-åriga D-ponny på 145 cm. Han är en perfekt första ponny och är viktbärande och skulle även passa mindre vuxen. Snäll i all hantering, trafiksäker och fungerar bra med andra hästar. Lånas ej ut på foder. Ej tävlingsponny! Angiven pris på annonsen: 25.000:-

D-ponny med hjärta av guld!. Hästar säljes




Kommentarer
Postat av: Emilie

Jag gillade den sista ponnyn sjukt mycket, så himla fin :o

2011-07-20 @ 21:30:47
URL: http://domryttarna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Varför är du inte så förtjust i islandshästar? :O

2011-07-23 @ 10:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0