Hiss och diss - schabrak

HISS:


Rätt gulligt allroundschabrak. Skulle passa bra på shettisar om det fanns i deras storlekar, skulle jag tro. :)


Snyggt dressyrschabrak enligt mig. Gillar färgen och det runt schabraket. En stor hiss från min del! :)


Detta allroundschabrak är rätt snyggt, gilar mönstret på schabraket. Hissar det!

DISS:


Rätt fult allroundschabrak enligt mig. Gillar inte riktigt märket heller, så det får bli en hiss från min del. Skulle nog vara snyggare om det var annat mönster.


Gillar inte riktigt detta allroundschabrak. Inte riktigt min smak med färgerna. Annars var det fint!


Detta allroundschabrak ser nästan ut som lakan, ser lite konstigt ut, så det blir den fet diss från min sida.

Detta är mina åsikter iallafall, vad tycker ni om dessa schabrak? :P

Kommentarer
Postat av: Iris F - Equestrianrider

Du menar diss va? För du har skrivit hiss på dissarna... :P

2011-07-09 @ 19:21:16
URL: http://equestrianrider.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0