Hiss/diss

Tänkte hissa & dissa lite med ridhjälmar från Lyckås.

HISS:


Den här ridhjälmen har jag, den är bekväm & rätt fin! Hissar den :D


Denna ridhjälm är rätt populär, gillar den. Men jag passar inte i den, men eftersom att det är rätt fin så får det bli en hiss! :P


Denna ridhjälm är också rätt cool. Men det ända nackdelen är att den ser ut som en fluga, hehe, annars stor hiss!

DISS:


Denna ridhjälm är inte i min smak, gillar den inte helt enkelt, så det får bli en diss. (gick inte att få större så det fick bli två samma bilder då det ser bättre ut)


Gillar faktiskt ingenting med denna ridhjälm, det som är över texten Champion är inte direkt min stil. En fet diss från min sida!


Denna ridhjälm är inte snygg alls, inte min smak. Diss för den. :P

Det är iallafall mina åsikter! Snart kommer det en bildbomb när andra tävlar som jag fotat, sen finn fem fel! :D


Kommentarer
Postat av: emilie

Jag hade en sån ridhjälm som var på den första dissen, den med rosetten och den var faktiskt jättebra. ;)



Men den hjälmen som är under den med rosetten, har inte du haft en liknande? :O

2011-07-12 @ 13:27:17
URL: http://domryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0