Hiss/diss

T I D S I N S T Ä L L T

Detta inlägg får bli hiss/diss ;)

HISS:


Dessa stigbyglar är otroligt bra! Man får ett bra grepp, man tappar dom inte heller lika lätt som man kan göra med andra stigbylgar! Ger en stor hiss för dessa stigbyglar, älskar dom verkligen!


Detta fleecetäcke är rätt snyggt enligt mig! Gillar färgerna, det blir hiss från min sida! ;)


Älskar verkligen dessa pannband! Så sjukt snyggt. Har själv inget sånt, men det är nog dags för mig att köpa ett, man kan ju använda när man tävlar t.ex i dressyr, det är skitfint enligt mig! En fet hiss! :D

DISS:


Gillar verkligen inte vojlockar. Det passar dock inte på vanliga hästar, men jag tycker att det är finare på islandshästar! Men dom är inte sådär jättefina heller, schabrak är nog också mer populärt, så en diss från min sida!


Dessa stigbyglar är så sjukt jobbiga! Foten har inget stadigt grepp, inte för mig iallafall. Den åker liksom runt hela tiden (om ni fattar vad jag menar). Jag får sitta & fixa satt foten sitter rätt nästa hela tiden. Hatar dessa stigbyglar, jag kan inte rida i sånna, det förstör nästan hela ridlektionen, så en fet diss!


Gillar inte riktigt pessoabett. Vet inte så mycket om det, men jag vet iallafall att det är starkt & det gillar ju inte hästen. Det beror väl i och för sig hur ryttaren rider med händerna, men jag dissar det iallafall!

Detta är mina åsikter, vad tycker ni? Ni får gärna dela med er vad ni tycker! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0