I'm back.

Godkväll!
Nu har jag renoverat bloggen lite med lite olika grejer. Har bytt text, ändrat allt i menyn, gjort en ny header. Blev rätt nöjd! :) Hoppas ni gillar det!
Ska till min mormor imorgon med mamma & lillebrorsan, vi ska vara där i några dagar, det resulterar i att jag inte kan blogga. Men som jag skrev i förra inlägget så blir det några gästbloggare som ska få blogga lite då jag är borta! Men nu är jag tillbaka & ska börja som vanligt (då jag kommit hem från mormor då) ;) Kommer komma igång som tusan när jag kommer tillbaka! Då jäklar blir det uppdatering!

Hare bra sålänge! Kanske slänger in något inlägg innan jag går & lägger mig, nu ska jag hoppa in i duschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0