Imorgon åker jag..

Har inte kunnat uppdaterat bra alls, ber verkligen om ursäkt. Men nu under dom senaste dagarna har jag varit med min kusin. Sov över hos farmor igår med Jennie (kusin) & ska göra det inatt också. Ska till Fiversätraö (Jennies landställe) imorgon till lördag eller söndag. Ska bli sjukt skönt att få åka bort! Vi ska åka båt, fota, ha kul! Älskar verkligen landställen, så jag ser verkligen ifram imot dagarna där! Har nu 3 personer som vill gästblogga här på min blogg medans jag är borta. Säger tyvärr inte vilka det är, men dom kommer presentera sig själva, nu när det är 3 gästbloggare tror jag att det kommer bli rätt bra uppdatering ändå, det är ju bra! :) Ska renovera bloggen lite ikväll, tyvärr hann jag inte göra klart headern... Kan ni stå ut utan header i ungefär 2 veckor? Kanske hinner när jag kommer hem nästa helg, men sen på måndagen ska jag dra iväg till min mormor med mamma & lillebrorsan i ungefär en vecka. Så, jag kan inte fixa headern om inte imellan.. Nu ska vi käka kyckling med ris, så nu måste jag avsluta inlägget, kommer blogga mer senare! :)

Har ingen bild på denna dator då jag lånar min fasters dator.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0