Inköpslista till Gekås, Ullared.

Tänkte skriva ner saker jag behöver & vill köpa, mest kommer det bli kläder, ridkläder, lite hästutrustning o.s.v. Sen beror det också på om dom sakerna jag söker efter finns i affären. Det finns mer jag vill handla än det jag skriver ner här under. Men det här är de allra viktigaste!

INKÖPSLISTA:
Tröjor (långärmade m.m)
Jacka/fleece tröja.
Badkläder/bikini.
Jeans & byxor.
Ridbyxa/or.
Pikétröja.
Schabrak.
Tyglar.
Träns.

Och nej, jag har ingen foder/egen häst. Men bara för det, betyder det inte att jag inte kan köpa hästutrustning ;)
Men kommer senare skaffa medryttarhäst om det går bra, & det klickar mellan oss.



Kommentarer
Postat av: Linnéa <3

Man måste inte ha egen häst/foderhäst för att ha träns osv.... jag har typ hur mkt som helst o jag har bara medryttarhäst ;D<3



Kramis

2011-07-31 @ 01:40:25
URL: http://lillilovessheeba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0