Jag ber om ursäkt för hemsk uppdatering..

Som rubriken säger, jag har varit urusel på att uppdatera! Fy på mig.. Statistiken sjunker & dålig uppdatering vilket inte leder till något alls.. Måste nog verkligen skärpa mig & blogga bättre. Vissa tjatar på mig, men inte orkar jag. Haha, jaja, nu har jag skällt upp mig själv så jag ska uppdatera bra idag har jag bestämt & då hoppas jag att statistiken höjs lite! :D

Idag är det söndag då. ;) Jag vaknade runt 9, sen hamnade jag här. Ska som jag skrev där över att jag ska blogga bra idag, så det blir väl att sitta vid datorn. Eller så gör jag även tidsinställdainlägg. Vi får se, men som jag skrev, så SKA det bli bra uppdatering.. Vet inte riktigt vad jag ska blogga om, men det kommer väl! :) Lite hiss/diss, finn fem fel, bildbomber, dagens fråga m.m! Dags att börja förbereda bloggen för mycket inlägg idag då! :D

Det är ju trots allt en hästblogg, & nu på sommaren rider jag inget alls, vilket är himla tråkigt. Därför är det också svårt att blogga, så ni är medvetna om det. ;)


En av mina favoritbilder från förra sommaren när jag var på Fiversätraö med min kusin Jennie. Fotograf: Jag | Kamera: Canon EOS 1000D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0