Jag tror jag...

Jag tror jag skippar ''mini-tävlingen'', tror ändå ingen skulle vara intresserad av att vara med, eller? Idag så tar jag det bara lugnt, men imorgon så åker jag & familjen för att handla färdigmat för min mamma ska åka iväg till Tyskland för att hälsa på en vän & stanna där i 1 vecka, så vi måste ha mat att äta för min pappa kan inte laga mat :P Jag planerar att ha en till fotobomb, fast denna gång så blir det på hästar! Juste, jag & Louise hade ju mejlat en person som söker medryttare till sina hästar, det funkade inte att komma ut nu under slutet Juli & i början av Augusti för då kommer jag inte vara hemma i STHLM :| Men det ska nog gå bra att vi kommer ut, i mitten av Augusti skulle jag tro! :) Nu ska jag ta & spela lite WoW på datorn, men jag bloggar mer senare idag. Ha de så bra! Kram  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0