Julia Ketolainen gästbloggar!

Hej! Jag kommer att blogga här under tiden nu när Lousie inte kommer att kunna, jag heter Julia och rider på Skutans Gård. Jag fyller 12 år nu på lördag och kommer då inte kunna blogga för jag kommer att vara på ett bröllop medans och sjunga! Jag har ridit sen jag var 1 år, eller då red jag en liten shettis på en meter som heter Sluggo. I höst kommer jag att skaffa medryttarhäst i österhaninge, antingen Focus eller Schampiz :) Jag har även en blogg som jag delar med julia, den kan ni också kolla in häär!

Nu kan jag inte skriva mer eftersom att jag ska till ett bad ställe vid namn Svartan, jag kommer att blogga mera sen. I denna blogg kommer jag att göra ganska mycker hiss/diss, dagens fråga osv. Jag hoppas ni gör Lousie nöjda nu och kommenterar rejält!


Det här är jag :')

/ Julia - gästbloggaren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0