Julia Wester gästbloggar!

Hej! Jag heter Julia & ska gästblogga här under tiden Louise är borta. Jag tänkte ta och skriva lite kort om mig & lite. 

Jag är som sagt 13 år 6 blir 14 år den 21 Oktober. Jag har ridit sen 2004 och första gången jag red på ridskola var på Ågesta RK som ligger i Farsta. Jag har haft 2 egna djur i mitt liv, en schäferhund som hette Nisse. Han var otroligt snäll och verkligen en pärla en var tvungen att avlivas när han var 4 år för han hade fraktur på bakbenen att dom satt på fel sidor (vetrinären märkte det vid 4 års åldern) sen fick han avlivas då det inte gick att göra åt det och han skulle slippa lida. Sen fick jag en dvärghamster som hette Stella. Hon var helvit med ljusblåa ögon. Jag hann ha henne i 3-4 år sen dog hon vid 5 års ålder. Hon försvann den 6 Oktober 2010. Sen har jag ridit på Skutan sen 2 år (?) tillbaka. I början kände jag ingen där men några gånger red jag faktiskt med Louise där när hon red Verona och jag Lexus, haha. Jag har tävlat 5 ggr på Skutan och det har varit 3 dressyr tävlingar & 2 gymkhana tävlingar. I höst/vår blir det mer tävlingar troligtvis! Har inte så mycket mer att skriva. Ni kan tjecka in min blogg som jag delar med min vän Julia Ketolainen som gästbloggar också! Http://Teamryttarna.blogg.se :D


Jag & Lindas islandshäst Breki.

Jag & korsningsponnyn Zefyr. 

/Julia W.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0