Lördag

Hehe, tja, det är redan lördag eftersom att klockan redan är över tolv. Vet inte riktigt om jag drar iväg till ett stall där jag och en kompis ska prata med en ägare, det kanske blir på söndag istället. Ska kanske blir medryttare nämligen för er som inte läst det ;) Hon skulle höra av sig iallafall, hoppas att hon gör det idag då! Känns konstigt att det redan är lördag, haha, är liksom redan uppe! Men vi lär väl vara uppe ett tag till. Blev lite piggare nu.. Men eftersom att vissa redan är uppe, så tänkte jag att ni kanske ville läsa lite hära, det ska ju inte bli för tomt! Ska fixa lite med bloggen tror jag, kanske gör headern nu så slipper den vara ''designlös''. Ska koda om lite nu & lite sånt. Kan höra av mig lite senare och blogga om något roligt om jag inte somnar! xd


Finaste ponnyn har förvandlats till en utomjording, nej jag skoja bara! Han är världens sötaste det där exemtäcket, men kan erkänna att han ser lite roligt ut ändå! | Fick bilden av Emilie förut ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0