Mitt bästa minne med häst

Kom bara på något som jag kunde skriva om, och tänkte med detta inlägg berätta lite vad mitt bästa hästminne är!

Mitt bästa hästminne är när jag badade med Neff. Det var en så sjukt rolig upplevelse. Kan inte förklara riktigt hur det var, men det var galet kul! Neff var lite ''feg'' för vatten och ville inte i ibörjan, men tillslut fick jag i honom med lite hjälp av ridläraren. Han stog där och plaskade med hoven i vattnet & jag var hur lycklig som helst. Neff är den ända hästen jag badat med & just med honom är ett starkt minne jag inte bara glömmer. Han var nämligen min favorithäst på Skutans Gård. Han blev såld förra året. Han åkte till Skåne 20 juni. Saknar den lilla finingen.. ♥ Har mycket minne med honom men när vi badade med hästarna var det bästa!


Saknar som in i h*lvete! ♥ | Heheh, jag ser ut som en mupp & jag är skitliten där så kolla på söta ponnyn istället! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0