Musik

Hej på er! :D
Igår kollade jag och Jennie på Paranormal Activity 2. Dog nog lite i början, var faktiskt rädd då. Men i slutet bah: Oj, vad händer.. Så slutade den skitkonstigt, hah. Hade förväntat mig att den skulle vara läskigare, haha! Har inte sett Paranormal Activity 1, den sägs vara läskigare, kanske ska man se den någon dag. Kanske skiter på mig då istället då. Somnade runt halv 1 ungefär. Vaknade runt 10, sen kollade vi lite på tv, sen käkade vi frukost. Hamnade här sen & sitter och lyssnar på musik på mobilen.

Juste, måste förmodligen lotta ut vinnare av finn sex fel sen, då är det slumpen som väljer.


Våran undulat ;) | Fotograf: Jag | Kamera: Canon EOS 1000D (tror jag, annars kanske det är med min nya Canon EOS 550D).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0