Photoshop cpar ..

Kan inte göra headern idag tydligen, mitt photoshop cpar.. Jag får dock i värsta fall använda mitt andra photoshop, men just nu orkar jag faktiskt inte sitta & göra en header.. :( Ska prova imorgon igen, får hoppas på att mitt photoshop lyder mig då. Min dag idag har inte varit så roligt direkt, har bara suttit hemma hela dagen & ruttnat. Spelade lite tvspel för några timmar sen. Har hamnat här sen dess & har inte gjort så mycket mer.. Roligt liv alltså, jag måste ju hitta på något på dagarna. Det är verkligen inte kul att bara sitta inne, men jag har beslutångest på vad jag ska hitta på, hahah.. Om ca 2 veckor ska jag iallafall med min kusin till hennes landställe i en vecka, och det kommer bli hur nice som helst! :D Snacka om att jag kommer att bomba då, & efter den veckan lär det blir en rejäl bildbomb, det kan ni nog förvänta er! ;) Ska nog inte avslöja så mycket mer, ni får se när det kommer helt enkelt! :)


Bild från förra året jag var på Globen Horse Show. Ska dit iår med, då får jag hoppas på att det blir bättre bilder, eftersom att nästan alla mina bilder förra året vart suddiga, men nu har jag bättre kamera så! :D Längtar iallafall dit, och jag har nog planerat att det blir att handla mycket på mässan iår också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0