Renoverar bloggen!

Håller på att renovera bloggen lite. Håller på & fixa och trixa lite i menyn, är inte riktigt klar där än. Men måste stänga av datorn nu, annars får mamma damp på mig, och jag förstör även mina ögon då jag sitter och anstänger mig.. Har suttit vid datorn nästan hela dagen så det är väl dags för mig att lägga mig och sova. Fixar resten imorgon, håll ut!
Nu måste jag stänga av, godnatt! Hörs imorgon.


Dillon galopperar i hagen. Vet inte vem som har fotat bilden då vissa får låna den ibland men den är iallafall fotad med min kamera - Canon EOS 550D. :)

Kommentarer
Postat av: Julia K. ( T E A M R Y T T A R N A )

Jag har fotat den med din kamera :')

2011-07-04 @ 17:30:22
URL: http://teamryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0