Sista inlägget för ikväll

Var ute ett tag idag med mamma och lillebrorsan. Vi slängde lite sopor, sen gick vi runt lite. Dock tog jag inte med mig kameran, då jag var för lat. Har pratat lite med Jossan, och vi tänkte kanske skaffa medryttarhäst tillsammans. Hon hade mailat en som verkar ganska bra, får vi hoppas iallafall. Tänkte att jag iallafall måste provrida. Första medryttarhästen kanske inte är den bästa, men kan inte säga något förrän jag vet något & suttit på hästen. Hoppas iallafall att det blir något :P Nu sitter jag bara här & har tråkigt. Ska strax lägga mig då jag är sjukt trött. Imorgon ska jag nog inte göra något speciellt. På torsdag & fredag blir det nog fotodags för min del. Ska nog fota när Amanda rider Daylight på torsdag, och kanske Mikiss & Stella på fredag. Har inte snackat så mycket mer dom än, men kanske blir av iallafall. Imorgon blir det nog bara att slappa. Säkert försöka blogga bra då, ofc!


Finingen ♥ | Har fått bilden av Emilie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0