Sleep now

Nu ska jag sova, är skittrött redan, haha. Solen tar ju kol på en ;o..

Imorgon ska man iväg till Emilie och sova där till måndagen. Det blir väl mest att fota & flumma antar jag! :D Vi kommer väl säkert sitta & datanörda båda två, så jag lär väl antagligen låna en data så det blir nog uppdatering från min sida ändå. Kommer hinna skriva lite innan jag tar bussen till henne, ska åka efter lunchen så jag hinner nog skriva några inlägg, då blir ni väl glada va? :D

Nämen, nu är det nog dags för mig att borsta tänderna & lägga mig. Godnatt, hörs imorn vetja! :D

Kommentarer
Postat av: Jossan

fin blogg som jag läser vardagligen, länkbyte? läs &kommentera

2011-07-03 @ 13:40:24
URL: http://buschey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0