Svar, del 1.

Nu tänkte jag svara på en del frågor från frågestunden, fick inte så många, men jag svarar på det jag fått iallafall! ;)

Varför bytte du till Blåkulla?
Svar: Anledningen till att jag bytte till Blåkulla ifrån Skutan var för att Skutan hade något hot om nedläggning. Min pappa hade nämligen ringt till Blåkulla & frågat om det fanns någon plats kvar, & ja, jag provred och det blev att jag red kvar.
Vad är det bästa med Blåkulla/Skutan?
Svar: Ja, svår fråga men ska försöka svara mitt bästa.
Det bästa med Blåkulla är att man lär sig mycket, de har rutinerade ridlärare, vilket är bra! Det jag också tycker är bra är att man får vara skötare på t.ex sin favorithäst, vilket är kul då man kan få mer tid med sin favorithäst.
Det bästa med Skutan är väl att det är mysigt där, att dom fixar tävlingar, att de hade sjukt snälla personaler.
Tycker du att det är bra att de bygger om Skutan?
Svar: På ett sätt är det väl bra då deras stall är rätt gammalt. Det som är tråkigt är väl att stallet & värmestugan försvinner då det var så mysigt där. De har för ett tag sen byggt om nya värmestugan & den är ju inte lika mysig som den gamla.

Gillar du ostbågar?
Svar: Ja, jag gillar ostbågar.
Hur mår du precis NU?
Svar: Det är helt okej, lite ont i huvudet bara, annars bra.
Vad tänker du på precis NU?
Svar: Haha, jag tänker på vad jag ska svara på den här frågan xD.
Vad gör dig glad?
Svar: Att få träffa Conquest, umgås med familjen, träffa min bästavän.
Vad är meningen med livet för dig?
Svar: Hästar och fotografering ♥

De andra svaren kommer ikväll eller imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0