Svar, del 2.

Tänkte nu med detta inläggen svara på de sista frågorna som jag fick i frågestunden! :)

Hur långt vill du komma inom ridsporten?
Svar: Ja, så långt jag kan komma, kanske att jag blir en kändis (inte för att jag tror det, men det skulle nog vara roligt).
Hoppning eller dressyr?
Svar: Hoppning, helt klart! ♥
Terräng eller hoppning?
Svar: Både och!
Vad tycker du om terräng?
Svar: Det är roligt & coolt tycker jag. Har själv bara ridit i hagen & hoppat, det är ju inte samma sak som att hoppa över stockar osv.. Men säkert samma känsla som att rida i en hage & hoppa skulle jag tro ;)

Har du alltid ridit på blåkulla eller någon annan stans innan?
Svar: Nej, jag har inte alltid ridit på Blåkulla, innan red jag på Skutans Gård.
Hur länge har du ridit?
Svar: Jag har ridit i ca 4 år.
Vad gillar du mest med hästar?
Svar: Hm.. Att det är så otroligt underbara, helt enkelt det bästa djuren!
Hur gammal är du? :)
Svar: Jag är 14 år, alltså född -97.

This or that:
Hoppning/Dressyr
Ponny/Stor häst
Stegra/Bocka
Kladdkaka
/Ostbågar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0