Tvättbjörnen, Willie.

Jag hittade dom här klippen på youtube så jag ville dela med mig några klipp till läsarna på tvättbjörnen, Wille som är tam &
 ägs av ett par :) Jag tycker han är otroligt gullig & skulle inte tacka nej till tvättbjörn! Här kommer några favoritklipp:


Text från youtube:
Ol' Wilcat decided to remodel my kitchen while I was at work. Too bad his background is only in demolition.
He is EVIL!!!


Text från youtube:
Grovey has a new little brother, and his name is Willie. He's a raccoon! Willie likes to sleep with his
eyes wide open, and when the camera gets too close he throws a big ol' round house!!!


Text från youtube:

Crazy Beagle: Grovey and Willie make the best of a hot, sunny afternoon. There's even a FIGHT!!!


Text från youtube:
Raccoon Willie spends a night in the box after breaking the rules. To pass the
time, he chews on his little kitty...and he even takes time to pray!

Han har fler videoklipp på Willie på sin youtube hemsida. Kan ju även tilläga att han är en licensierad tvättbjörns biolog.



Kommentarer
Postat av: Jessica

Älskar den där tvättbjörnen, så jävla skön! Men, han "äger" väl inte Willy? Han brukar väl dra iväg i flera månader utan att han ens får en skymt av honom, men sen kommer han tillbaka? Så att han får välja själv om han vill gå ut eller inte? Så har jag uppfattat det i allafall.

2011-07-27 @ 11:21:19
URL: http://herenya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0