v.28

Tänkte berätta lite om vad jag har för planeringar de dagarna som är kvar på denna vecka.

Fredag (idag): Slappdag, det är ganska molnigt ute så det blir väl att stanna hemma hela dagen, kanske kommer träna lite också.

Lördag: Inget planerat.

Söndag: Inget planerat.

På måndag drar jag iväg till min kusins landställe till söndag, så det blir verkligen kass uppdatering för min del. Om det är någon som vill gästblogga, så kanske ni får de! De beror på vem det är också, men kommentera om du vill! Flera får gärna gästblogga, men jag vill helst välja själv, men ni kan ändå kommentera!

I helgen där det står inget planerat, kanske jag och Emma ska iväg och kolla på medryttarhästar, vi ska typ prata med en ägare. Hon skulle maila i helgen, så vi får se! :) Ska bli väldigt kul ifall jag får en medryttarhäst. Det är en av mina önskningar faktiskt, att liksom få kunna rida helt självständigt & göra ''nästan'' vad man vill. Man får ju liksom bestämma själv vad man vill göra (inte direkt köra slut på hästen), men ni fattar! ;) Men inget är bestämt ännu, så... Men jag och Emma håller tummarna att det blir av iallafall!

Kommentarer
Postat av: Julia k ( T E A M R Y T T A R N A )

Jag vill :)

2011-07-15 @ 12:27:17
URL: http://teamryttarna.blogg.se/
Postat av: Julia W( T E A M R Y T T A R N A )

Jag kan alltid gästblogga om du vill! ;)

2011-07-15 @ 12:56:11
URL: http://teamryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0