Varit på biblan.

Min mamma kom hem kl. 12.00 idag & hon hade med sig olika godis sorter ifrån Tyskland, dom såg väldigt goda ut tycker jag! Fast har inte smakat alla ännu ;) Några märken kände jag igen, som t.e.x Oreo. Vid kl. 14.00 så följde med min syster när hon skulle lämna Liam & pappa skjutsade, så vi lämnade honom förs. Sen gick vi till biblan & då lånade jag 3 faktaböcker om hästar, som jag ska läsa när vi är i Varberg :) Vad tycker ni om tvättbjörnen Willie föresten? Jag har blivit ett fan av han, hehe. Men en ridövning på nästa inlägg kommer, så håll utkik!

Uppdaterar mycket mer imorgon, men just nu är jag faktiskt rätt trött så ska nog vila en stund. Bye!



Nikon D5000 + Tamron AF 70-300mm f/4-5.6 DI Macro.
Mi corazón late por ti cada vez que te veo ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0