Breakfast

Godmorgon! Nu sitter jag och äter frukost, medans jag bloggar & kollar på tv. Vaknade vid halv 9, sen har jag inte gjort så mycket. Idag hade jag tänkt hitta på något roligare & gå ut eller nåt, det verkar bli bra väder idag. Kanske går ut & joggar/fotar ensam. Finns inte så roliga människor, de flesta är ändå upptagna ändå. Ska kolla på Doctors nu, sen på Världens strängaste föräldrar :P Nåväl, ska bara ta det lugnt idag, som jag gjort de andra dagarna. Hörs senare! :)


Fotograf: Jag | Kamera: Canon EOS 1000D

Kan även visa lite bilder jag fotat på natur/landskap sen, så det får bli en liten bildbomb senare! (y)

Kommentarer
Postat av: Maja

Jaa, bildbomb! :D

2011-06-30 @ 13:02:30
URL: http://makefake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0