Everybody just have a good time

Godmorgon! Vaknade ungefär halv 9, hoppade sen in i duschen en snabbis, sen hamnade jag här. Ska strax äta frukost, sen kommer nog min kusin. Vi ska iväg till Lyckås eller nåt. Jag tänkte handla nya ridhanskar och hoppspö/allroundspö. Kanske hittar något kul där som jag får med mig hem också, jag får se.. :)

Helgens planer:

Lördag: Ska iväg på synundersökning, har fått dåligare syn, så jag ska typ få nya glas, kanske nya glasögon, mina nuvarande är fula & konstiga.

Söndag: Inget planerat, kanske bara slappa med familjen eller nått annat.

På måndag till torsdag ska jag iväg på ridläger på Blåkulla, ska bli skitroligt! Två pass per dag, så jäkla nice! :) Hoppas bara att jag får Conquest. :)
Någon bra fotograf som vill komma & fota? Skulle vara skitglad om någon skulle vilja komma & fota ♥




Var med förra året också på Blåkulla och då hade jag lilla Curt :D

Har ganska många bilder från de ridlägret då min kusin hängde med mig och fotade.
Kanske kan visa lite bilder från det ridlägret om det finns intresse av det? Isåfall får ni kommentera lite! :D

Kommentarer
Postat av: Maja

Hur länge är ridlägret? :D <3

2011-06-17 @ 11:36:56
URL: http://makefake.blogg.se/
Postat av: ellen

Jag kanske kan fota nån dag ;) <3 om jag har tid och lust :D

2011-06-17 @ 11:57:56
URL: http://juniorryttarnaa.blogg.se/
Postat av: celina

Jag vill se!

2011-06-17 @ 16:18:00
URL: http://teampanja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0