Fanbild

Fick en fanbild av Johanna för en stund sen :) Tänkte visa den!


Gullig bild va? :D

Glöm inte att vara med i Veckans ekipage! Bläddra ner så hittar du inlägget :D

Nu ska jag lägga mig, börjar bli ganska trött. Klockan är redan 11, så..
Imorgon ska jag nog vara med min kusin. Om vi orkar så följer hon med mig till Lyckås eller nått, tänkte titta på nya ridhanskar och ridspön. Isåfall blir det skinnhanskar & hoppspö/allroundspö då jag tappade bort mitt förra några veckor sen. Kanske åker till Blåkulla på kvällen om jag har ork för det. Isåfall ska jag kanske fota lite när några rider ;) Godnatt då, kära läsare! Tack för så många underbara kommentarer idag och mycket besökare! :D ♥ Hörs igen imorgon (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0