Godmorgon

Hejsan & godmorgon allesammans! Här sitter jag och äter frukost, ska strax klä på mig och gå till skolan. Vi ska ha ett söderbymalmslopp typ, då man ska jogga typ 4 km. Slutar nog ganska tidigt, kanske redan runt 11-12. Kanske hänger med Frida till Hellen igen ifall det blir bra väder. Men det sägs att det ska regna, vilket då inte är lika kul att fota. På kvällen blir det iallafall ridning, som jag har skrivit några gånger så tror jag att vi ska hoppa. Förmodligen ska jag ha Dionne om hon nu får hopppa för hon har typ problem med hennes hovar. Men det skulle vara kul att hoppa henne, så hoppas att jag får henne igen! (: Vad kan man mer säga..? Har lite brottom nu så jag måste stänga av datorn. Ska försöka uppdatera mycket idag! :)


Jag och Dionne förra onsdagen :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0