Grönan igår

Igår var jag, Jennie och Linsey på Grönan. Vi hade det skitnice. Träffade även Jossan och Michelle. Jossan tvingade in mig i Insane, och jag tvingade min kusin (Jennie). Haha. Så vi åkte den och jag typ dog, jag skrek som f*n! Sen åkte vi väl alla utom frittfall typ. Vi gick även i spökhuset, och där tog jag typ också. Det var knappt några köer, så det var en perfekt dag på Grönan. Vi drog hem vid halv 7, tog spårvagnen, sen pendeltåg. Kom hem runt halv 8. Käkade sen middag och sen somnade jag nästan på en gång.

Godmorgon, här sitter jag och har tråkigt. Idag vet jag inte vad jag ska hitta på.. Kommer typ inte göra något alls denna vecka.. Sitta vid datorn hela dagarna är väl kanske inte så kul.. Snart ska jag iallafall få nya glasögon + solglasögon, så det kanske kommer denna vecka får jag hoppas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0