Härlig stalldag med strålande väder!

Var i stallet idag, innan sov jag hos farmor, alltså från igår till idag. Tog en senare buss idag, var så trött så jag orkade inte komma iväg tidigt. När jag väl var där så fotade jag Emilie när hon red barbacka på Dillon, vilket gick asbra för henne! Jävlar vad hon är grym på att rida alltså! Sedan käkade vi lunch och därefter smörjde jag sadel och träns. Jag blev typ misshandlad, hahaha.. Alla var imot mig x) Jag fick inte smörja utan att en männsika tar mina saker, och en annan skrattar åt min humor för att den är så tråkig. Haha, riktigt jobbigt var det ett tag.. x) Sedan gjorde jag inget speciellt, alla ponnyerna var ute, vilket betyder = kan inte sköta Conquest, hah.. Men jag hann ändå lite innan dom skulle ut. Åkte hem runt fem.

Har faktist färgat håret idag (för ett tag sedan). Blev mörkbrunt, vilket blev asbra faktist! :D Har inte gjort så mycket mer, håller på & skickar bilder till Emilie från idag. Kan faktiskt visa några bilder idag från när hon red :)










Visst är dom söta? :D :D
Fotograf: Jag | Kamera: Canon EOS 550D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0