Hiss/diss

HISS:


Hårspänne med nät: Hissar detta för att det är snyggt, bra inför tävling. Riktigt prydligt i dressyren!


Väska: Bra att ha ifall man behöver ta med sig mycket saker någonstans, fin är den också! [:


Ridbyxa: Snyggt med rutiga ridbyxor enligt mig. Iallafall det är sånna här stora mönster. Gillar färgen också! :)

DISS:


Ridbyxa:
Ful färg enligt mig, dissar dom här helt klart!


Säkerhetsväst: Tycker inte är denna väst är så snygg, gillar mer när det är dragkedja.


Krysshinder: Gillar inte krysshindrer, om man hoppar t.ex oxer, rättuppstående känns det mer som ett hopp. Fast ibland kan kryss vara bra när man värmer upp inför hoppning.

Detta är mina åsikter iallafall! Vad tycker ni? :)

Kommentarer
Postat av: E M I L I E K A R L M A N

Jag tycker faktiskt att den där väskan såg ganska tråkig ut, hehe ^^ Om den skulle ha varit i en annan färg, som ljusblå eller kanske marinblå, så hade den varit snyggare/finare :)

2011-06-29 @ 20:55:47
URL: http://typem.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Krysshinder är bra att använda sig av när man vill rama in hästen & få den rak över hindret:)

2012-07-03 @ 17:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0