Home

Slutade efter en timma ungefär, hah.. Vi svarade på några frågor sen skulle vi städa, sen fick vi sluta. Jag orkade inte käka i skolan, så jag ska fixa något eget här hemma istället. Skolans lasange är inte god alls, så det är inte värt att stanna kvar där. Har så sjukt tråkigt, ingen vill hitta på något. Jag har lust att åka till Port73/Lyckås eller nåt, och köpa nya ridhanskar, eller kolla på kläder. Tråkiga alla är idag x) Ska nog stanna hemma & slappa.. Ska väl hitta på något kul att göra på bloggen! Uppdatera bra ska jag iallafall göra idag.. Tänkte göra en hiss & diss eller något, från Lyckås eller Hööks :P



Kommentarer
Postat av: Michelle Sjöö

Man får inte tävla med de ;(

2011-06-14 @ 12:14:22
URL: http://allroundmuppar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0