I will love you until my heart stops beating

Ligger nu i min säng och ska snart sova. Detta blir ett tidsinställt inlägg. Conquest hade blivit bättre i ögat idag, så han fick vara med på ''tävlingen''. Så det kändes skönt! Jag har verkligen inget att blogga om, jag har dålig fantasi. Tycker faktiskt att ni kan hjälpa mig lite.. Så frågan till er är: Vad vill ni läsa om? Har ni några önskemål så är det bara att kommentera. Jag kommer inte veta vad jag ska blogga om i sommar eller då jag typ inte gör så mycket, så det ärbra med lite önskemål! Kom med vad ni vill så ska jag försöka ordna det! (: Imorgon tror jag att vi har sovmorgon så då blir det uppdatering kan jag lova er! Nu ska jag sova, håller på att somna hära. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Celina

Skriv om..........

Din första tävling

Någon tävling med Neff och kanske bilder ??

Din bästa vän på hela blåkulla

Din favritblogg vad du tycker om den och så

Ha en frågestund!

Skriva om den första hästen du red på blåkulla (bilder)

Första hästen du red på skutan (bilder)

Någon film när du rider på neff (om du har)

Ha en bildbomb på dig och cilvia eran tid tillsammans denna termin innan sommaren

Någon annan häst som du tycker om näst bäst efter Conquest

Skriva om du har haft någon medryttarhäst och om du har haft det kan man väl få se bilder osv.

Bilder från en av dom första gångerna du red Conquest.

Nu har du massa saker att skriva om!

2011-06-13 @ 07:42:02
URL: http://allroundgalna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0