Info om mina tidigare favorithästar på Skutans Gård

Om man ska säga mina ''riktiga'' favorithästar som jag hade ganska länge var då Silja, Flox och Neff. Dom favorithästarna hade jag på Skutans Gård då jag red där ;)


Silja, en häst som betydde jättemycket för mig. Hade henne på en hoppkurs, och ridläger 08. Minns henne mycket väl. ♥ Hon avlivades för att hon var halt om jag minns rätt. Den hästen är väldigt saknad.. :(


Flox, en häst jag red väldigt mycket en period. Då gillade jag honom väldigt mycket! Tävlade honom en gång (min första tävling), barbacka 40 cm och då kom jag 3:a vilket jag skrivit i bloggen förut också, men tänkte att jag lika gärna kunde ta upp det igen x) Han såldes 2010, och kom till ett nytt ställe. Har ridit där lite förra året, då red jag honom lite då & då. Men nu har jag inte träffat honom på länge.


Neff, var min favorit längst och sist. Han hade jag som favorit i nästan 2 år. Gillade honom hela tiden. Jag har upplevt mest saker med honom faktiskt. Har hoppat högst med honom, det var 75 cm. Jag har badat med honom (första gången i mitt liv jag badat med häst), tävlat i både dressyr & hoppning. Han var väldigt speciell faktiskt. Saknar honom något enormt.. Han såldes 20 juni 2010, imorgon är det 1 år sen.. Just nu står han i Skåne och har det bra där, men det blir svårt att hälsa på.. Det här var iallafall en ponny med hjärta av guld ♥

Vill ni se bilder från när jag ridit Silja, Flox och Neff? (:

Kommentarer
Postat av: Maja

aw, flox <3



visa fler bilder :D

2011-06-19 @ 21:18:28
URL: http://makefake.blogg.se/
Postat av: thelma ^^

mer :P

2011-06-19 @ 22:28:07
URL: http://thelmasphotographs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0