Min tid med Cilvia i hoppgruppen

Det började med att jag hade Curt i hoppgruppen, sen frågade Tess ifall jag ville byta med henne så att jag skulle få Cilvia, så jag provade henne.


Här är en bild från den gången jag provade henne. Det var den 1 mars, sen dess red jag henne tills i slutet på denna termin.




Andra gången jag red henne i hoppgruppen. Det flöt på ganska bra! :]

Det var sen en klubbhoppning, och då var jag med på Cilvia.
På framridningen flöt det på jättebra, men väl inne på banan gick det bra på första hindret, fast hon tog ett jättestort språng. Men andra hindret vägrade hon 2 gånger, och 2 vägringen då flög jag av. Hehe, lyckad tävling. Men 2:a hindret stog jättekonstigt till.

Efter tävlingen kände jag att jag inte ville rida henne något mer, men jag fortsatte ändå hela terminen ut med henne. Dom två sista gångerna då vi ridit i hagen har gott otroligt bra. Kan visa lite bilder på dom två sista gångerna! :)


Här går det fort, hahahahaha x'd


Haha, failat hopp xd








Har fått höra ett tag att hon inte kommer tillbaka efter sommaren, så då får jag väl rida en annan häst nästa termin.. :P

Tänkte lägga in lite videor sen när jag rider henne, som t.ex på tävlingen. Skulle det vara nått? :D

Kommentarer
Postat av: thelma ^^

Söta ni är tsm! :D

ja, det skulle vara roligt! :)

2011-06-16 @ 22:21:51
URL: http://thelmasphotographs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0