Mobilbloggning

Hejsan alla läsare! Jag ska väl först be om ursäkt för min uppdatering idag.. Har inte haft någon tillgång till att blogga! Var iallafall på synundersökning, det visade sig att jag faktiskt hade fått dåligare syn, rättade sagt MYCKET dåligare syn. Letade efter nya bågar, var väldigt negativ till alla men hittade tillslut några som liknar mina nuvarande. Kommer få glasögonen om någon vecka, på köpet får jag ett par solbrillor, kommer bli skitnice! :) Vi gick sen runt i lite affärer och lyckades få hem en magtröja också för 200 spänn. Gick sen hem, gjorde inte så mycket, spelade spel med Jennie (kusin). Vi fikade lite med jordgubbar, glass och grädde, galet smarrigt! Kom hem från farmor vid halv 10 efter att ha spelat spel med Jennie, farmor och faster. Ligger nu i min säng och håller på att somna.. Tänkte slippa att blogga men eftersom jag har varit så dålig på att uppdatera idag, så tänkte jag vara lite snäll! Ska sova nu, godnatt! Väljer finalisterna för Veckans ekipage imorgon då jag inte var haft tid att fixa det idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0