Morgondagens planeringar

Ska upp tidigt för att åka till stallet och fota när några tävlar blåbärshoppning. Är väl där så att jag är där runt halv 10. Kommer nog vara sjukt trött.. Men tror att några blir sura om jag inte kommer & fotar, maybe.. x) Men jag ska försöka komma iväg, galet jobbigt att ta bussen bara, men det får jag väl stå ut med..

Sen senare kanske jag ska handla avslutningskläder, typ någon fin klänning eller nått. Har inte planerat något mer, så det blir väl bara att slappa.

Nu ska jag lägga mig och försöka sova, kanske surfa lite på mobilen. Hörs imorgon! :D


Gammal bild på mig och Silver när jag tävlade henne på en blåbärshoppning x)


Kommentarer
Postat av: nathalie

HAHA det e ju jag i bakgrunden xd<33

2011-06-12 @ 10:04:41
URL: http://hastgalningar.blogg.se/
Postat av: Linn

Lycka till med fotograferingen! Läs gärna en djurinriktad blogg: www.kindoflinn.blogg.se :)

2011-06-12 @ 13:58:39
URL: http://kindoflinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0