Önskeinlägg - Min första tävling

Som jag sa så fick jag tips om vad jag kan skriva om så jag tänkte börja med 'min första tävling' :)

Min första tävling var på Skutans Gård. Det var en barbacka hopptävling. Jag skulle anmält mig på Neff, men jag vågade inte, för han brukade bocka. Så jag tog Flox, en söt liten b-ponny. Jag skulle hoppa 40 cm barbacka på honom. Han hade redan gått en gång innan eller om det var mer, men han var väldigt trött. Kom runt banan utan problem, bara lite segt. Sen var det omhoppning, klarade det galant också!








Haha, fail x)


Flox var jätteduktig, jag var så stolt efteråt. Det var sen prisutdelning, och då kom jag med. Och gissa vilken plats jag kom på, jo 3:a. Jag var så jäkla glad! Första tävligen och få en gul rosett är aldrig fel!


Glömmer aldrig den tävlingen, det var verkligen skitkul! (:

Kommentarer
Postat av: amanda

för byxorna tillverkades 2010 och regeln kom till 2011 :p

2011-06-13 @ 17:15:55
URL: http://allroundmuppar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0