Ruskigt dåligt väder

Herregud, det har typ regnat hela dagen.. Det ska ju vara sol och fint väder ju.. :( Hoppas det blir bättre tills ridlägret iallafall. Kom ut från badet för en halvtimma sen ungefär. Har precis startat om datorn då den cpade. Ska strax stänga av datorn då jag ska upp tidigt imorgon. Jag kan göra lite tidsinställdainlägg idag, så det blir lite bättre uppdatering då vissa klagar lite på att jag inte uppdaterar så bra, så nu jäklar vad det ska uppdateras. Jag ska försöka iallafall. Nu under ridlägret kommer det inte bli så bra uppdatering på dagen, men på kvällen blir det ju bättre. Som sagt, tidsinställdainlägg kommer det nog komma, så ni är beredda på det :D

Kan ju passa på & fråga lite nu då: Vad vill ni läsa om nu under sommarlovet? Är det något speciellt ni tänker på som ni vill läsa på min blogg, kommentera då! Skulle vara roligt om det kom ganska många tips då det blir lättare för mig att blogga! :D


Finfina Neffis ♥

Kommentarer
Postat av: thelma^^

Outfits! =D

2011-06-19 @ 22:25:44
URL: http://thelmasphotograps.blogg.se/
Postat av: Hannah

sv; Nej, den i lila grimma heter Karamella :)

2011-06-19 @ 22:58:35
URL: http://ryttareochkusk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0