Saker du kanske inte visste om mig

- Jag är ganska petig när det gäller mat, t.ex om något ser konstigt ut så äter jag det inte. Eller om det är något som ser mögligt ut på en macka så slänger jag den i för säkerhetskull & tar något annat istället. Men jag kan ändå äta hur mycket som helst.

- Jag har bott i samma lägenhet i hela mitt liv.

- Om det är stökigt hemma, kan jag gå runt och städa hela huset utan att något bett mig att städa.

- Jag börjar alltid gråta när jag ramlar av för jag blir så chockad :p

- Jag har badat med häst en gång, det var på ett ridläger.

- Jag har aldrig varit utomlands, fast jag vill så gärna göra det..

- Jag är en sån person som alltid vill hitta på saker, ävens fast det typ aldrig blir av..

- Jag har jättedålig syn.

- Jag har gått på fotboll när jag var en liten skit.

- Jag älskar pengar, om jag har mycket så skulle jag kunna köpa allting jag ser.. Men ändå så vill jag spara.

Haha, tror nog det flesta inte vet detta.. Har skittråkigt, så detta blev väl egentligen ett onödigt inlägg.. Det handlar ju direkt inte om hästar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0