Sista hoppgruppen för denna termin..

Som rubriken säger så var det sista hoppgruppen för denna termin.. :/ Åkte till stallet tidigare och fotade Fanny, Therese och Ellen när dom red. Hann inte fota i ridhuset då dom galopperade, jag åt i caféterian så jag missade dom.. Det var iallafall sen hoppgrupp, red ju Cilvia. Vi hoppade vi fjordingarnas hage, gick ganska bra! Vi hoppade typ en bana och vi skulle tävla med varandra på tid, och jag kom 3:a av 7 st (tror jag det var), inte dåligt det! :D Längtar redan tills nästa termin, fast vi kommer typ byta ridlärare vilket inte kommer bli så roligt. Hade bästa ridläraren (enligt mig).. :/ Kommer sakna henne iallafall, hoppas det blir lika bra tills nästa termin fast med ny ridlärare. Ska hoppa in i duschen nu, sen ska jag nog lägga mig, om jag inte slänger in ett till inlägg innan sängen (:


Jag och Cilvia för några veckor sen (:

Elin och Emma fotade idag, så ska fråga om dom kan skicka bilderna. När jag fått dom blir det bildbomb! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0