Sova strax

Har suttit vid datorn hela dagen sen jag kom hem. Rätt ansträngande för ögonen.. Tur att jag inte fått huvudet än.. Ska strax gå och lägga mig för att sova. Imorgon blir det skolavslutning, sen är det sommarlov! Ska bli så otroligt skönt att få sommarlov, slippa skolan, läxor, prov! Gash, vad skönt! :D Har nu på kvällen suttit och redigerat en bild på mig och Cilvia. Den blev lite failad, men kan visa den! ;)


Haha, har tagit bort tränset, sadeln och så har jag gjort satt jag har ridstövlar. Ser lite konstigt ut där vid handerna, men ärsh.. x) Blev ändå ganska nöjd med bilden :)

Kommentarer
Postat av: thelma ^^

Hur satt du på ridstövlarna? =)

2011-06-14 @ 15:49:16
URL: http://thelmasphotographs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0